Savonlinnan Kokoomusnaiset

Savonlinnan seudun kokoomusnaiset ry

Osa meistä istuu kaupunginhallituksessa ja osa valtuustossa. Toiset puolestaan vaikuttavat lautakunnissa ja eri yhtiöiden hallituksissa. Perehdymme mielenkiinnolla asioihin kaupungin tilasta ja tulevaisuuden mahdollisuuksista. Vaikutamme keräämällä nimiä kansalaisadresseihin, kirjoittamalla kannanottaja paikallislehdistöön, tekemällä valtuustoaloitteita ja tietenkin käyttämällä ääntämme kokouksissa. Yhdessä keskustellen ja pohtien sekä kehittäen, Savonlinnan seudun kokoomusnaiset.

Hallitus 2017 kokoonpano:

Puheenjohtaja Seija Puputti, puputtiseija@gmail.com puh. 050 531 3863

Varapuheenjohtaja Mirja Holappa mirja.holappa@gmail.com puh. 040 411 8945

Sihteeri Teija Ronkanen, teija.ronkanen@pp.inet.fi puh. 0500 654 072

Taloudenhoitaja Tytti Karjalainen tytti.karjalainen2@luukku.com puh. 044 573 2171

hallituksen muut jäsenet

Heidi Juuti heidi.juuti@alinahoivatiimi.fi

Maija Rusanen maija.rusanen@luukku.com

Arja Paukkonen arja_paukkonen@hotmail.com

Olemme mukana Kaakkois-Suomen Kokoomusnaiset ry:ssä, jonka piirihallituksen jäsen on Mirja Holappa. Kokoomuksen Naistenliiton puheenjohtajana toimii kansanedustaja Sofia Vikman. Hänen kauttaan voimme olla sanomassa sanamme meille tärkeissä asioissa valtakunnallisestikin.

Haluaisimme mielellämme mukaan lisää Naisia, jotka tahtovat olla osa mukavaa joukkoa ja jotka haluavat vaikuttaa asuinseutumme tulevaisuuteen.  Tule mukaan tähän toimivaan naisverkostoon!